En riktig jul.

Efter ca fyra timmars sömn så vaknade jag imorse och försökte lägga all min koncentration på att öppna ögonen.Ca 10 minuter senare (då ja äntligen såg) satte jag mej framför tv:n med kemiboken i högsta hugg. Försökte ladda med risgrynsgröt å julkalender.
Apropå julkalendern,  vad är det egentligen för nått dom visar för de små oskyldiga barnen i år!? Jag menar, tomtenissar som blir fulla, trakassering av grannar och självaste tomten som framstår som lite "småond"...ajajaj säger jag bara. SVT har verkligen misslyckats i år..  
Jaja, tillbaka till morgonen. Iallafall, efter allt försök till "taggning" hemma, bar det iväg till skolan, eller rättare sagt, till det superduperstora kemiprovet.
Hur gick det? Nja, sådär säger jag som alla säger. Men det gick faktiskt sådär för mej, för det gick varken mvg-bra eller bajs.Faktiskt. Det är sant.
Nej, nu tror jag att ja ska smälta med lite samhälls-uppsats-skrivande.Kul?
Nej.



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0