High-tec julisar

Sitter här omringad av inslagna julklappar tuggande på en påse Fruxo med lite Magick (the Klaxons) i bakgrunden. Trevligt. Har precis kommit hem från match i allians mot Frötuna. Det blev vinst med 5-2. Så vi ligger fortfarande i toppen av serien å krigar :D.

En fin avslutning på seriematcherna detta år.  Efter jullovet är det Årstamatch som gäller. Och ni Storvretabor som läser detta är mycket väl medvetna om att that is the deathmatch. Det är då det gäller.

Nu sitter ja å väntar tills vi ska iväg på fotboll (å med "vi" så menar ja pappa å ja då), det ska bli sköj. Dock lite lite lite jobbigt att ställa in sej från att ha klubban i handen till att sparka så mycket man kan. Men som sagt, de ska bli kul.

Mina julklappar är snart inslagna. De blir ganska "high-tec" i år. Jag tycker det är lite trist det här med inslagningen av julklappar å presenter. Hade det varit jag som hade fått presenten, så skulle jag tyckt att det var jättegulligt och fint att se att personen verkligen har lagt ner mycket tid åt att slå in min present. Men alla är inte såna. Därför är det ändå lite tríst att sitta där på julafton å se hur alla bara "glufsar" bort pappret på dom, och inte tittar på det vackra paketet i några fina sekunder...Fast som tur är så är halva nöjet att slå in paketen, det är riktigt kul!  :D

Juste, igår hade vi innebandyavslutning i SIK-lokalen. För att sammanfatta det så kan jag säga att det var en blandning av: falskt nynneri, julklappsutdelningar å twister. Mycket trevligt, bra jobbat tjejer!

Jaja, men nu är det dags att börja leta efter mina fotbollsskor.

see ya! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0