It's alive!!!

Jag var typ hundra på att min blogg hade dött helt och hållet, men det hade den ju inte alls det! Jag var nämligen inne på amandas blogg och kände direkt ett sug i magen av att jag bara MÅSTE få skriva av mej lite. Trevligt trevligt.

Usch,redan nu känner jag en liten ångest som växer som en bulle i en ugn i magen av svenskaboken som ligger och stirrar på mej på skrivbordet och bara längtar efter att någon ska ta i den och bläddra igenom de 16 sidor vi har till provet imorn...(Jösses vilken mening!) Men man måste faktiskt få ta en paus ibland! Annars så krashar hjärnan! (det har jag intalat mej själv i alla fall..) Fast ioförsej så har vi ju både äcklig engelskaläxa och hemsk samhällsläxa till imorn...Ajajaj...Jaja, men det är bara att stå ut..Det är ju faktiskt bara 12 , (VA 12??!?!?!?!?) skoldagar kvar! Sen kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanske man får ta det lite lugnt med böckerna.. Fast det är lika bra att vänta sig störstaste arbetet som ska in direkt efter lovet, som kommer att bli skitdåligt, eftersom alla kommer att sitta dan innan och skriva febrilt tills tangentbordet glöder...Mmm, jag vet inte men om jag skulle varit lärare skulle nog jag ha tänkt lite bättre än så. Man vill ju fakiskt att eleverna ska vara i sitt bästa skick när de ska göra ett arbete.Om de kommer tillbaka helt utvilade och vana att ligga i sängen då man slutar skolan så kan det ju omöjligt bli bra. Jag tror att jag skulle bli en ganska bra lärare.
 Fast för att bli det så måste jag nog kunna svenskaprovet till imorn. Så, hejdå!



                                       image11 
                                        Jag skulle göra VAD SOM HELST för att få tag på det här spelet..:D


Kommentarer
Postat av: Amanda

kan tomten stoppa den globala uppvärmningen? :D
det är värsta kul att du bloggar igen!
puss!

2007-12-06 @ 15:16:39
Postat av: mii.

haha,mmjoo, det verkar som det, iaf enligt Nintendo;) hihi, jomen de e juh faktiskt superkul, de gäller bara att komma igång! :D

2007-12-06 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0