Jag tror inte att Terminator 3 kommer att bli verklighet

Alltså jag förstår inte. Det verkar som ALL teknik hatar mej idag. Till exempel;

-Min dator (som vanligt) krigade mot mej i ca 10 min, jag vann dock.

-Stereon som rullar samma julskiva tusen varv utan att det kommer fram så mycket som ett tomte-"ho" en endaste gång. Å rätt som de e byter låtar när den tycker det passar.

-Mobilen som nyss raderade (AV SIG SJÄLV) ett TRE sidor långt sms (de va lite läskigt faktiskt.) .

-Datorerna i skolan som vägrar att visa internet hur mycket man än klickar och slår på datorn (icke att rekommendera då en viss bibliotekspersonal stirrar surt på en.).

Jaa, jag förstår inte. Tur att det snart är jul iallafall. Eller man kan ju åtminstone försöka tränga in det i hjärnan, för jag har fortfarande inte riktigt fattat att det är på måndag som tomten kommer. Ack å ve.

Godis jula!!


Kommentarer
Postat av: moncan

Tekniken är aldrig på min sida heller... min blogg kan få för sig att radera jättebra inlägg precis när man ska publicera dem. Man får tänka ett steg i förväg. Nu kopierar jag alltid texterna före publicering! Du kan också vinna mot tekniken!

2007-12-31 @ 00:57:12
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: sofajan

Skönt att höra att jag inte är den enda som har tekniken som fiende i de flesta lägen..hahah, joda som en viss gunde svan sade: ingenting är omöjligt. ;D

2008-01-01 @ 23:22:35
URL: http://sportisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0