Last Christmas I didn't gave you my heart

Härlig dag asså. Allt var faktiskt bra idag. Iallafall i skolan. En lista på vad som var bra skulle kunna se ut så här:


1. jag blev av med svenskaprovet, engelskashitet å sam-läxan som vi inte ens hade :P
2. det blev prinskorv i skolan idag
3. jag bestämde med sex pers till att vi ska åka till bulgarien i sommar (yeey!)
4. jag insåg att det nu bara är 11 skoldagar kvar.
5. jag kom på vad jag ska köpa till min SISTA kompis i julklapp 
6. vår lärare tog bort en inlämningsuppgift som vi egentligen skulle ha till nästa vecka
7. vi slutade typ två timmar tidigare
8. bussen kom i tid idag

kan det bli bättre? nej jag tror inte det. Nu återstår det bara att se om den här lyckan håller i sig till träningen åxå ...:)

måste dra!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: amanda

hallå du glömde ju bumiboll! dagens bästa!

2007-12-06 @ 18:47:30
Postat av: sofaja

hahahah, men juste! jag ursäktar! ;D

2007-12-12 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0