Mr. Msn

God daggens!

Dagen stardade kl. 11.09 för mig. Aningen trött efter att ha suttit med den där j******************************************************************'vla sam-uppsatsen till halv två. Jag vet vems fel det var. Det var en kille som heter Msn. Känner ni honom? Han är ganska lång, han är populär och har väldigt många kontakter(som ibland kan va helt störda..) . I alla fall det var hans fel.
Igår hade jag nämligen en otroligt spännande å lärorik konversation innehållande: Diana, Sandra, Andreas och Linus. Den konversationen gick ju bara inte att missa.

Men uppsatsen blev i alla fall klar och ivägskickad som tur var.  :)

nej, nu ska jag tro det eller ej, men jag ska ta upp å klä granen alldeles alldeles ensam.

så hade granfint! (skitdåligt..)

pussar å kramar!!
                                                                     image13
                                                                  hade tänkt mej något i den här stilen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0