Tomten lekte indian

 Sådärja. Då var det bara 363 dagar kvar tills nästa bit av janssons frestelse läggs i magen. Jag kan faktiskt inte direkt påstå att den här julen blev särskilt lyckad.

All snö smälte bort på självaste julaftonen..

Tv:n la av så vi fick inte se mycket av Kalle..

Tomten fick ryck å hoppa en indiandans runt sin lykta..

Man fick spendera hela julafton i säng med en hink framför sej..

Mmm. Det var vell i stort sett de "hemskaste" sakerna den här julaftonen. Det kommer iallafall bli en julafton att minnas.

Trots detta så är jag nöjd över den här julen. Det beror nog ganska mycket på min önskade lilla glänsande,fina,silvriga söta ipod som jag nyligen blivit kär i och som ligger på skrivbordet å bara längtar efter att få bli använd.

Jaja, men nu gott folk, är det dags att sova. För imorn, då jävlar ska vi slå finnarna.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0