Älska fredagar!

 
                                                                         Salut!

Tänk att just fredagar kan vara så härliga.De ligger efter skolan och innan helgen, man har det jobbiga gjort och det sköna framför sig. Helt perfekt. Dem kommande fyra fredagarna ser ljusa ut för min del:

v.12: Avslutningsfest med innebandyflickornaaa:)
v.13:Tripp till Örebro med hotellboende & cup-tittande (brorn min spelar):)
v.14:Åka upp till Dalarnaaa:)
v.15:Åka till Ullared med jobbarvännen:)

Mmmm...det här gillar jag. När man har något att se fram emot. Det är trevligt de.




image9


Ville bara lägga upp en bild på min picko:) Jag tycker om henne,mycket:)

Kommentarer
Postat av: Amandius

Naaaw, söööt Picko:).

2007-03-20 @ 20:23:29
Postat av: jag dårå

tihiiii,naaw:)tycker du dee?^^

2007-03-23 @ 23:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0