Historia+Oboy=a bad kombination

Howdy,

Precis ungefär nyss spillde jag( :O ) oboy över hela knäna....:P inte kul. Ioförsej så sitter jag i shorts,så man kan ju hoppas på att jag blev liiite brun iallafall...:Phöhö...jag tror nog att jag spillde på grund av darrningar i handleden av den här himla irriterande historia-uppsatsen om andra världskriget....uschpuschfnusch....ja har nämligen suttit å tryckt frenetiskt på dessa knappar från klockan sex så att både mamma och pappa har fått säga till mej om att jag måste " trycka lösare" på tangenterna.....heheh...aja.

Annars så sov jag ut idag,efter en trevlig visit hos en liten amanda igår kväll. Där fick man uppleva en hel del roligheter,och om ni vill se hur dessa på bild, så får ni faktiskt ta och gå in på min bilddagbok,där jag heter sportisen.bilddagboken.se dock har jag inte lagt ut dessa bilder ännu,men var bara lugn,dem kommer :D Melodifestivalen sågs, och bidraget är nog helt okej från min sida.Ola Salo var en riktig slusk från mina tidigare ögon, men nu är han ju faktiskt riktigt cool! The Ark är ju även kända utomlands, så det här kan nog gå vägen:)

Idag har jag även spelat en fotbollsmatch, som var lite trevlig.Det är alltid lika kul att få gå ut på en riktig plan från att ha haft fys i en liten sketen gympahall under vintern. Det gick inte alls bra för mej,men för laget gick det bra,jag tror att vi vann med 3 eller 4-0..:Phehe jag brukar aldrig ha koll på resultaten nämligen...:P

Nej,nu ska jag göra en kemilabbrapport, historiauppsats och plugga på fysikprov:D det kommer att bli überskoj....not (från borat)

howdy (igen)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0