Korpdamer-Storvreta IBK Dam

Gömörrön,gömörrön:)

Jag vaknade precis nyss av basshunter ja....Det är väll ungefär det sämsta man kan göra....Andreas (my little broder) trodde att han var själv hemma.Men men ,jag ska inte låta min dag förstöras av det, jag ska städa mitt riktigt riktigt stökiga rum och sedan ska jag äta en härlig frukost, och sedan ska jag plugga fysik så att rutorna skallrar och sedan ska jag gå på ett jobbar-möte:D

Apropå överskriften, så mötte vi korpdamerna igår. Det var ganska självklart vilka som var vinnarna enligt min mening.Vi vann med 8-2, så dom fick ju in två (slarv)mål i alla fall.Nej,nu ska jag inte vara taskig...För att vara mammor så är de riktiga kämpare faktiskt:) Sedan fick man även se två små "förrädare" ^^ som hade hjälpt korparna med lite förstärkning...Fy fy Isabell och Linda...^^Men som mejjan sa:
-Jag tror nog att deras bästa spelare är våra spelare.
Jag håller nog med honom på dn punkten.

God natt^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssnar din brorsa på Basshunter? :D HAHAHAAA!! :P

2007-03-18 @ 21:04:41
Postat av: monkie

Lyssnar din brorsa på Basshunter? :D HAHAHAAA!! :P

2007-03-18 @ 21:05:00
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: monkie

Lyssnar din brorsa på Basshunter? :D HAHAHAAA!! :P

2007-03-18 @ 21:05:41
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: monkie

ooj... så kan det gå, menade bara att skicka EN kommentar..

2007-03-18 @ 21:11:38
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: miii

hahaha:D...asså aa just då iaf....:P ja vet han e ganska mkt efter jaa....;P

2007-03-20 @ 18:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0