Skola is tha sheet

hallå i vårvädret:D

Just nu sitter jag brevid Karin i skolan och klickar mej fram och tillbaka på skolans datorer...Vi har nyligen fått reda på att vi inte skulle ha någon svenska,så då börjar vi inte förrän halv två......
Karin: "Tjugo i tre annars"
Sofia:"Jaha okej då,ja menar det...."
Sedan kom amanda:
Amanda: "Gu va långt hår du har. Det är ju hundra meter lååångt.!"
Sofia: "jaa...ja vet....ja ska klippa de..."
Sedan dyker Linus upp åxå:
Linus:"hallå va e de här? vem skriver du till?"
Sofia:"de här är min blogg"
Linus:"vad fan ska man ha de till?"
Amanda:"hehe,vilken intressant konveration...."
Sofia:hehe...joo,precis...:P

(fick skriva klart hemma...)
Aja,men efter det så gick vi och hade historiashit....å sen åkte vi hem...å nu sitter jag här...laddad för en grusträning:) längtar faktiskt att få komma ut i det übertrevliga vårvädret!!!

glad våår på eer små kycklingar!;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

linus kom faktiskt ditt innan mig;P. (leka besserwisser is tha shit)

2007-03-14 @ 14:04:09
Postat av: moj

hehee...okej daaaa:Ptänkte inte på dee;)

2007-03-18 @ 01:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0