Sofia is back!

Hej alla gullungar!


Sofia is in da haous!^^ hihiii.....gu vad glad jag blev ida,när amanda meddelade mej att min blogg ÄNTLIGEN fungerar....:D:D:D jag hade faktiskt nästan gett upp hoppet heelt om att skriva....men nu så!haha^^

Hur har min skoldag varit idag?
-Mest flummig å skrattfylld^^ På grund av ledighet igår(yeey) så kändes denna dag som en måndag,vilket inte brukar vara en så populär dag för sofia.....så det blev inte så mycket skolarbete utfört,men däremot lite "spaningar" och även en och annan "busvissling"....eller vad säger du amandaa;)hihi....

Vad ska jag göra nu?
(suck å stön) -Jaa,jag borde egentligen sitta med näsan i historieboken och skriva en uppsats om första världskriget,men detta är MYCKET viktigare...:)så jag får göra det sen. Sedan birre lite taco-käk,lite fysik, lite kemi å en liten fest för en liten sandra som fyllt år tidigare;) 
Det blir nog najs:)

Vad händer i helgen?
-Imorgon,lördag stiger jag upp klockan nio för att sedan åka till jobbet å jobba:P när jaj kommer hem,birre litte käk å sedan vidare till amandan(?) för att umgås me henne å sandran till melodifestivalá:D Dagen efter,nämligen söndag birre nog en hel del "panik-pluggande" till historiearbetet....å där emellan så blire en liten träningsmatch på grus (fotboll alltså) mot upplands-ekeby kanske? aja,men en match blire i alla fall:)

nej,nu måste jag faktiskt börja med historian....:(

herrrååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0