Trötthet och sommartankar

                                                                          Goder kväller

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Dagen startade med väckning klockan 08.45. Upp och käka frukost, och göra matlåda, och sedan vidare till jobbet. Det var ganska lugnt idag på morgonen på jobbet, inte så mycket kunder. Men vid 12-tiden bara vällde det in folk....Man får vääldigt ont i fötterna av att stå och gå hela tiden, även om det är svårt att tro, men så är det. I alla fall, när jag slutade, alltså vid fem, så stod idas mamma snällt och väntade på mig utanför med bilen. Det var bara för mig att hoppa in och vidare på match. Efter cirka tjugo minuter kom vi fram till Rasbo-hallen, där jag slängde mej in på första bästa toalett och bytte om. Sedan vare bara att rusa in på plan. Som tur var så var der paus mellan första å andra halvlek. Jag hann alltså "värma upp" (yttepyttelite), och sedan in i första bästa kedja. Vi ledde matchen med 1-0 mot motståndarna Alunda, och efter tredje så stod det ljuvliga 5-0 på tavlan. Emma, som var ypperlig i målet höll nollan stenhårt. Efter lite snack å dusch drog vi hem och när man kom hem var det bara upp å byta om till finkläderna å vidare, med hjälp av cykeln, till Kreta (restaurangen vid möbelreturen). När man kom dit var det två fulla långbord med massor av människor stirrande på mig. Till slut kände jag igen några ögon, och hittade lyckligtvis nog en plats brevid min härliga granne Josefin. Efter en vegetale, två color och diskussioner med min bror och hans tre kompisar gick vi "barn" ut. Alltså jag,josse,andreas,(hans kompisar)marcus,falle å daniel gick iväg på en frussen liten prommis. Vi pratade om härliga minnen från när vi var små, och var riktigt frestade på att köra "dunken" en sista gång, men det var för kallt kom vi fram till....När klockan var runt halv tolv gick alla trötta hem och jag satte mig här. Så just nu är jag vääääldigt trött, men jag känner fortfarande lite kurrningar i maggen, så det får nog bli en liten kvällsmackis iallafall...Fast jag får inte glömma att ställa klockan, det är ju match imorn, mot bollstanäs...i sthlm....men jag kommer nog få sova i bilen, för annars kommer jag aldrig kunna klara av att vara en fokuserad libro, de är ett som är säkert...Nej men gud vad jag skriver, det är faktiskt svårt att  sluta...Aja, jag tänkte i alla fall (typ sjuttonde "i alla fall") avsluta med en härlig sommarbild som gör mig ännu mer trött på att det är långt kvar till sommareen.....:(



                                       173385-8
                                                   ljuuuuuuuuuuvligt good!(min moster gjorde den:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, tårta:D. men idag är det snö:/. buhuuu!

2007-03-18 @ 12:39:35
Postat av: mü

Grattis brudar till vinsten!

2007-03-19 @ 22:57:39
Postat av: Anonym

man får tacke så mycke:)

2007-03-20 @ 18:43:56
Postat av: Anonym

mumsig bild ;)

2007-03-20 @ 19:10:37
URL: http://liseandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0