--_--

Bara så att ni vet så har jag inte alls ändrat mig när det gäller kemi. Jag hatar det till och med ännu mera nu. Har fucking skitprov imorgon och hade tänkt att börja plugga nu. Hehe. MVG? I don't think so. 

>.<

Aja, även fast ångesten börjar krypa allt närmare så försöker jag i alla fall hålla humöret uppe...........eller inte. Nej, man får sån himla lust att göra precis exakt VAD SOM HELST så fort man ska sätta sig ner och börja plugga. Det går bara inte.

Ska på träningsläger i helgen. Och om det här "vår-vädret" håller i sig, så kommer jag att skära mig själv. Eller nej det kommer jag inte. Men i alla fall.

Nej okej, jag ska i alla fall försöka satsa på ett VG på den här jädra meningslösa skiten.

Så hade bra alla nattugglor där ute! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0