skärpning sofia!

DEN LEVER!! otroligt! efter aningen insperation från en annan uppsalabo's (va?) blogg och en hel del peppning från min härliga vän petra, så kom slutligen beslutet.
-Jag bara måste skärpa till mej när det gäller min blogg! det är ju ingen ordning alls! nej usch, fy, smisk och skäms på mej!

nej men jag tror att jag ska bli aningen seriös när det gäller min blogg. HAHA, gick ni på den lätta.     ....   >.<
nej men nu blev det helt plötsligt jätttesvårt att komma på något att skriva om..:P det finns alltför mycket att berätta om:S jaja, jag antar att man kommer in i "blogg-vanorna" ganska så snabbt ändå.

I alla fall så bestod min härliga tisdag av:
- att man vaknade av panik då det endast var 4 minuter kvar tills bussen skulle gå.
- att jag fick tigga till mig 3 kakor av linus.
- att jag satt och skrev ett uthållighets-test på 300 (!!!!!!!) frågor på textkommunikations-lektionen som jag inte ens hann färdigt med, och när jag skulle spara det så visade det sig att min dator typ raderade allt, det var inte alls irriterande.
- att jag fick äta slemmig kebabpizza som smaka lasagne, ett glas mjölk som smakade gräs, ett annat glas mjölk som smakaded papper och en vårrulle som smakade skinka.
- att jag blev kallad för schlyna.
- att jag fick titta på indisk dans.
- att jag fick reda på vad "vilket skulle bevisas" heter på italienska.
- att jag och amanda funderade starkt på att prostituera oss på en rast för att få ihop pengar till en varsin chokladboll.
- att jag seriöst trodde att mina tår och fingrar skulle ramla av på fotbollsträningen.
- att jag försökte plugga kemi samtidigt som jag satt inne på bilddagboken, lyssnade på musik, åt popcorn, drack oboy, städade och borstade håret. slutsats: det gick alltså åt helvete.

Annars tycker jag att det har varit en fullt godkänd dag i mitt liv. Men det är en imorgon också.

Så suss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0