Sommar in my heart!

ÅÅÅÅÅÅ vad ja längtar till sommaren!!.. 
 
Tänk vad mycket jag ska hinna med i sommar...:

-Reta andreas
-Kladda med glass
-Få ett bortdomnat arsle av en lång och intensiv cykeltur
-Bli iputtad i vattnet av Simon
-Sola mig bajsbrun på Kreta
-Spy som fan i tält
-Bli rik
-Tömma kameran på alla miljarder foton
-Vara fluga
-Få skavsår av de lite försmå ballerinaskorna
-Leka med mina små vänner
-Fundera på om jag ska börja med projektarbetet i tid
-Ha Star Wars maraton
-Få blåmärken av fotbollsmatcher
-Ha ångest för att jag ska börja trean
-Uppdatera bloggfan
-Försöka läsa min första frivilliga bok
-Plocka en blomma
-Rensa ur lite ur mögelgarderoben
-Shoppa utav bara helvete
-Försöka "låna" andreas moppe
-Tävla i mini-moto-race

Och även mycket annat!


Puss! :*


Kommentarer
Postat av: Sandra

men hallå!?! BADA ?? BADA MED MIG PÅ SMURFING GOTLAND!! :D

2008-04-17 @ 16:17:08
Postat av: Anonym

spy i tält kan du kanske hoppa över?

2008-04-17 @ 20:35:23
Postat av: sofaja

JAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D bada bada bada :D:D:D nej jag tror det blir ganska så svårt att undvika..ja menar arvika likschom..x)

2008-04-20 @ 18:36:15
URL: http://sportisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0