stjärnor på ipods.

AJ!
Jag har ont i magen. Och jag vet inte varför. Jag brukar aldrig ha ont i magen.  Men nu har jag det i alla fall.

Idag tittade vi på en film på svenskan. Den hette Emma och handla om en tjej som försöker fixa ihop olika par. Den var tydligen gjord av Jane Austen och den var jättedålig.

Efter svenskan blev det lite primitiva funktioner, lite integraler, lite andraderivata och annat tjafs. Verkligen superkul. Nej, ska jag erkänna så ägnade jag min koncentration mestadels åt att sätta lite stjärnor på mina låtar på min ipod under dagens mattelektion.

Efter det blev det lunch tack och lov. På min tallrik låg det torrt ris, chili och cocos-sås, slemmig cocosköttgryta och stark couscous. Och till det ett glas med grässmakande mjölk som vanligt. "Mätt och belåten" gick man ut från matsalen och gick sedan in i vårt gudomliga c-hus där man möttes av afrikans dans.

Mm. Sen blev det lite engelska på det, och nu sitter jag här och skriver när jag egentligen måste göra en tråkig bokrecension.

nej nu slutar vi tydligen. så hej då farbror blå.
 
>.<

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha ipdoen är bra till mycket när man har tråkigt;)

2008-04-09 @ 12:47:22
URL: http://Jonaskjallstrom.blogg.se
Postat av: fian

hehe, absolut! :D

2008-04-10 @ 15:15:38
URL: http://sportisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0