första och sista.

Jahaja. Tänkte att nu när det är dags med skolan som drar igång för sista gången (känns lite underligt att nämna det faktiskt) som ändå håller en uppe i toppen på hyperstress-skalan så är det väl lika bra att skriva lite strunt ännu en gång om vad som händer med sofian och hennes vardag.

Sitter för tillfället och lyssnar på Katy Perry och hennes ganska nya låt "I kissed a girl" som jag av ett konstigt misstag råkade ha som min bakgrundsmusik till min 3mobil istället för den där tråkiga pip-signalen som bara gör en deprimerad. Det tycker jag i alla fall.
 
Jag förstår inte riktigt varför jag är så otroligt slö när det gäller min blogg. Jag menar, det är ju faktiskt riktigt kul och skönt att få skriva av sig en aning och se själv när man läser igenom sitt inlägg och känner sig någorlunda nöjd så inser man att denna dötrista dag som var absolut helt onödig, inte alls var så onödig. Nej, den innehöll även sina fina bitar. Men dessa fina bitarna tar man ju aldrig fram i tankarna när man väl tänker på vad man gjort den dagen, utan dessa bitar kommer fram här, på den fantastiska bloggen.

En viktig sak som är förbjudet i mina blogg-regeler är att inläggen aldrig får vara för långa. Har då tyvärr en stark känsla av att jag kommer faila ganska hårt den här gången. Men jag ska i alla fall försöka att ta ut det mest intressanta och trevligaste av mina små äventyrsdagar, och det är ju huvudsaken.

Ska jag vara ärlig så känner jag inte alls för att börja min sista första skoldag. Det känns redan som jag är helt utmattad av alla träningar och matcher dag ut och dag in, allt onyttigt festande,alla sena filmkvällar, jobbet som kan ta kol på en...
Det låter säkert eländigare än vad det egentligen är. Jag är nämligen en hejare på att tycka synd om mig själv. En otroligt dålig egenskap som ska raderas ögona böj. Jag lovar.

Nej,nu tror jag faktiskt att det jag velat säga har nämnts i detta inlägg, och som strösslet på toppingen så kan jag bara meddela att ALLA måste se del 2 av "charlie the unicorn". Den var verkligen bäst.

Put a banana in your ear.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0