mina nycklar hatar mig.

Då var det alltså dags igen. Dags att hitta på komma på lite saker som gör det så otroligt mycket mer intressant för er miljontals läsare där ute att läsa en vanlig 18-årings blogg.

Nej nu ska vi inte vara såna.
Nej, idag har det faktiskt varit en fullspäckad dag för lilla sofian med många trevligheter i sig. :)
Till att börja med, efter ca 4 timmars sömn i kroppen steg man upp med den allra allra sista lilla gnutta vilja tvång i sig för att ta sig med tunga steg till den lilla (inte alls egentligen) fyrisskolan. Det skulle bli en tung, men skön fredag. Det kände jag på mig.
Första lektionen, engelska C, flöt på ganska bra, och jag kom fram till att om man bara lyssnar på läraren och gör de (dock tråkiga) uppgifter man får, så går 2 timmar ganska fort ändå. Och det är ju trevligt.
Efter det blev det en två och en halv timmes håla (för att använda mig av maddes stencoola uttryck som hon blir mobbad av för övrigt) som uttnyttjades på bästa sätt genom: ett besök av kiosken med malva och emil, äta mat med malva och emil, gå på stan med malva och inte emil. Väl uttnyttjad tid.
Runt fem i ett började den föraktfulla fysik B-lektionen som för övrigt får ett plus i kanten idag då den innehöll ämnet musik. Hihi.
Ja, i alla fall. Efter ett HYPERDYPERSTORT JÄVLA FAIL vad gäller mina nycklar som tydligen hatar mig och bara ville försvinna sådär så var det dags för Matematik E. Trots denna två och en halv timmes suuuperlånga lektion så flöt även den på, förvånandsvärt nog.

Jaja, efter själva skolan gick min supersötsnälla lilla amanda med mig till stan för att uppfylla mitt sällskap. Hon lyckades väldigt bra med det. ^^
Efter ungefär en stickad kofta, ett nytt hänglås, ett usb-minne, ett par örhängen och ett par strumpbyxor så träffade jag Sandra och Joppe på stan efter att amanda var tvungen att lämna mig. :'(
Vi strosade runt lite på stan vi också, men efter ett tag då alla var hypertrötta och blev döhungriga åkte vi hem till mig och käkade lite shish kebab, lite hawaii och lite calzone till pistvakt och en chipsskål. Mycket trevligt :)

Och nu hamnade jag alltså här. Här, vid min blogg under min "haringetviktigtattgöra"-tid.

Nej nu ska jag gå och ta ett glas mjölk. Jag tror att simon kommer snart. Men hade så bra nu alla korvar där ute!

puss och ketchup på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0