and she is back on track.


Det har nog aldrig varit så kul att spela innebandy som det var i kväll.
Att bara hålla i klubban gav mig en obeskrivlig känsla som är helt och hållet underbar!

Och självklart att få träffa alla söta medspelare var ju inte heller ett minus!
Dom är för underbara! Hela bunten!

Så för att dra en slutsats, så kan jag bara säga att bästa botemedlet för om man är sjuk, är att träna.
I alla fall så funkar det på mig.

, lite mumien (2) -tittande och en och annan ballerinakaka skulle enkelt kunna fylla min kväll som det känns nu.
Bara för att fira min lilla friskhet som äntligen krypit fram ur sitt mörka hål.


HIHI.

Kommentarer
Postat av: Anonym

målmålmål???!?!?!??! Min spådom måste stämma =/

2008-12-18 @ 21:59:00
Postat av: sofia

hhahaha xD OJA, det tror jag också...snart, snaart kommer målen också ;)

2008-12-20 @ 17:24:53
URL: http://sportisen,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0