hjälp



Va?

Nu förstår jag ingenting.
Men jag vill förstå!

Nu fick jag ont i magen.

: /






Kommentarer
Postat av: Amanda

Om du inte förstår någonting förstår jag tusen gånger mindre människa! Spill your beans!

2008-12-02 @ 22:25:55
Postat av: mrs. umeå

jag fattar inte helle rnågonting. speciellt det här med varför man ska lära sig så onödiga saker i skolan. och varför jag ska komma till skolan klockan 8 på morgonen och lektionen börjar klockan 2.. sånt fattar inte jag

2008-12-03 @ 13:10:00
Postat av: sofian

amanda>> haha, det stämmer inte, men du är söt! ^^ <3

mrs umeå>> nej du, det förstår inte jag heller..makes no sence! :p

2008-12-04 @ 09:21:05
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0