jag är en vampyr. jag suger och spyr. låt mig komma in. jag vill bli din.


sofias knark för dagen:


(vers 1)
Vad vill du
Men kom då
Jag är ju här och väntar på dig
Ett tu tre på marken. Sitter och väntar modigt på sparken
Foten i huvet. Gud vet vad som hade hänt om hunden hade varit bunden och inte kunnat komma o skälla i tunneln
"Men lilla gubben hur är det fatt? Du fattar väl att du måste stå upp och slå tillbaks annars kommer dom aldrig låta dig va"
Jag höll med husse och tog bussen in till stan där det lyser tryggt
Hela världen är så underbar på bussen in till stan
Hela världen är så underbar



ÄLSKA!

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Han är verkligen BÄST! ...OCH han kommer till Kataliiiin 31januari :D

2008-12-01 @ 10:30:42
URL: http://litenstoremma.blogg.se/
Postat av: sofian

:O:O gör han?! YEEY! ;D

2008-12-02 @ 17:35:03
URL: http://sportisen.blogg.se/
Postat av: mrs. umeå

vem har hittat på en sådan där konstig låt.. man skulle ju kunna tro att det e du sofia:D

2008-12-03 @ 13:12:28
Postat av: sofian

HAHAHAHHA, tyst på dig, jag skriver fina låtar ^^ så ioförsej förstår ja att du tror att de e ja som skrivit den ^^ för den är så klockren! :D ska skicka den till dig på msn om du int har hört den ;) hihi

2008-12-04 @ 09:22:35
URL: http://sportisen.blogg.se/
Postat av: mrs. umeå

gör dej inet besväret att skicka den.. jag överlever iaf ;) och så funkar inte ljudet på våran dator

2008-12-04 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0