José Gonzalez - Crosses


lalalalalalalala.

Mjodå.
Ikväll hade jag väl räknat med ungefär en sån där kväll som jag haft de senaste kvällarna.
Alltså en kväll som aldrig tar slut.
Känns det som iallafall.
Men det är för att jag sitter och försöker få min hjärna att koncentrera sig till 100 % klockan halv tre på natten,
Det går ju inte.
Men jag har inget val.
Nu är det så, och då får jag banne mig anpassa mig efter det.

Det är bara en bok på 200 sidor som jag inte ens har öppnat än som ska vara utläst och klar och tre olika uppsatser om den som ska ha skapats innan torsdag.
Great.
För det första så är det en sån där bok med gammelsvenska.
Fattar sofia gammelsvenska?
Svar nej.
Är sofia bra på att läsa böcker, dvs är hon en van läsare?
Svar nej.
Är det möjligt att sofia kommer att hinna göra dessa uppsatser?
Svar nej inte om hon sitter här och drygar sig.

Så, back to business ffs,

>.<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0