motsatt effekt


-en bunke nedanför sängen med ett innehåll bestående av något som liknar havregrynsgröt utspedd med vatten, med lite klumpar i.

-en termometer på nattduksbordet som visade 39,4 för ca 14 minuter sedan.

-ett glas med brusande vatten pga två alvedon.

-en halväten banan som luktar bajs.

-en mugg övervarmt te som man måste vänta ungefär 5 minuter för att dricka om man vill behålla tungan.

-ännu en vacker ig-prövning att invänta.


Här går man och blir sjuk, och vad får man för det?
Jo, bestraffning.
Så fort min kropp ska ställa in sig och göra något som är otroligt viktigt, så blir det motsatt effekt.
Kroppen bryter ner sig.
ÅÅH.


Man vill bara börja grina.



:'(


Kommentarer
Postat av: Amanda

Om det är till någon tröst tror jag inte att du behöver göra ig-prövning, man kan ju göra hela provet på våren:)

2008-12-16 @ 14:46:01
Postat av: schtofia

:O tror du..nej det tror inte jag, jag är ganska så säker på att jag har en till prövning att vänta..:/ men tack uaf, till ett försök av uppmuntran ^^

2008-12-17 @ 00:03:52
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0