pappa kommer döda mig.


Jomen ja.

Då var den här helgen över.
Efter en ganska kort storvretacup i år, så måste jag faktiskt erkänna att det känns lite i benen.

I övrigt så har jag ju faktiskt inte skrivit något om julen.
Inte så konstigt med tanke på att det inte finns något att berätta.
Och definitivt inte något som någon vill läsa.
Men för att summera det något kort så säger jag: rödbetssallad.


Nej, nu är det bara att se fram emot ... såklart nyår.
Har en ganska hulkenstark känsla av att det här kommer bli det bästa nyårsfirandet någonsin.
Jappjapp.
Så, go nyår.

Sen så kanske man ska ta och röra lite vid religionsböckerna och definitivt kemiböckerna.
Usch.
Jag hatar IG-prövningar.


Nej, nu tror jag att det blir lite glass och mycket True blood.
En vampyrserie som är fullt rekommenderbar!
Något "pervers" till en början men efter en bit in i serien så blir den mer nagelbitande.
Hehe.

Fan.
Jag tror jag tog sönder piltangenten.


>.<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0