ASG.

HAHAHAHAHAHAHAHA.


Ja, vad ska man säga. Man kan ju bara garva åt saken.

Jag är nog den mest otursdrabbade människan i hela världen just nu.
Jo, så måste det vara.
Jag kan inte komma på någon eller något som skulle kunna ha det så för jävla konstigt och sjukt som jag har det nu.
HAHA.
Man kan ju bara garva åt saken, det är det som är det roliga.
För jag tänker då inte fälla några tårar för en sak som denna.
Inte då.
Det har jag bestämt mig för.

Så, som jag sa:

HAHAHAHAHA.

HAHA.


HA.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad har hänt nu då?

2008-11-06 @ 23:01:08
Postat av: jag själv.

hehe, kan berätta för dig i skolan :P

2008-11-07 @ 11:24:00
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0