det är över.

Sådär ja, då var matte E-provet över.
Thank god.
Jag vet inte riktigt hur det gick, men det gick nog något bättre än förra gången iaf.
Dvs att ett litet godkänt är man nog värd.

Jag säger bara tack och lov att jag inte är lika desperat som amanda efter att man har gjort ett prov.
Jag menar..
-sitter man i matsalen och säger till alla att vara tysta för att man sitter och skriver upp ett provs formler från en uppgift som man inte klarade av med hjälp ketshupen av på sin tallrik,
-och om man desperatringer till sin smarta fader och ber honom lösa provets uppgift så fort som möjligt,
-och om man inte kan slappna av resten av dagen för att man går och tänker på den här uppgiften som man inte klarade,
DÅ är man ganska desperat.

Jaja, som sagt, nu är det gjort i alla fall.
Nu har jag bara ca 270 engelskasidor att läsa till imorgon.
Ingen match.

BAJS!

Kommentarer
Postat av: mrs. umeå

stackare. jag lider verkligen med dej :/ men hoppas provet gick bra iaf. tänker på dej. har ochså massa läxor, men e glad att jag inte läser matte E. jag fattade ju knappt B ;P kram

2008-11-05 @ 12:32:10
Postat av: mrs. umeå

btw så kansk ejag kan pigga upp dej lite efter dett aprov genom att be dej tänka på dagen före fars dag förra året och sen plussa det med ica och trisslotter. hahahahahahha

2008-11-05 @ 12:34:41
Postat av: Amanda

HAHAHA jag är rolig ibland

2008-11-05 @ 15:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0