det svenska nationella skiftliga provet.


Mjo.
Då har man skrivit det svenska nationella provet.
Jag tror att jag klarade av de där fem timmarna mycket tack vare min delicatoboll som morgonens inköp bestod av.

Det kändes ganska bra efteråt ändå.
Även om jag inte var så jättetaggad till att sitta på en hård stol och vara superkoncentrerad i fem timmar och veta exakt vad en krönika är.
Jag är  i alla fall glad att jag inte skrev om klimatet som ungefär en 80% av skolan gjorde.
I alla fall kändes det så.
Nej.
Jag tyckte det var bättre att skriva om en liten pojke jag känner.
Nämligen Simon.




Kommentarer
Postat av: MRS. UMEÅ

jag håller med dej totalt.. sååååå himlans tråkigt det var.. hata hata hata

2008-11-13 @ 12:17:27
Postat av: Emofag

Jag tyckte det var bajsenkelt när jag gjorde det, tog 15 minuter

2008-11-13 @ 20:33:28
URL: http://emofag.blogg.se/
Postat av: fia

>>MRS.UMEÅ : japp, helt värdelöst.



>>Emofag : jävla satsare.

2008-11-14 @ 10:17:33
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0