fotbollen


Mjaa.

Det kanske är dags för en liten rackare till uppdatering ändå.

Japp. Då hade man alltså gått igenom den här tisdagen också då. En av många många tisdagar.
Men tänk, vi kommer aldrig någonsin i hela vårat liv uppleva exakt just den här tisdagen igen. Så, den här dagen är unik.
Lite läskigt när man tänker på det. Men det är ju sant.

Okej, nej men i övrigt så har det inte alls varit en speciellt händelserik skoldag. Först fick man sig en liten mini-sovmorgon som uttnyttjades fullt ut. Lite för fullt kanske då en liten försening skrevs upp på sofian i den berömda närvarolistan.
Ash då.
I alla fall, efter den fysiklektionen så var det dags att ta sig igenom en 4 timmars håltimme genom att ta en rundvandring med Madde igenom hela skolan, äta vårrulle, räkna matte och lyssna på radio.
Sedan var det dags för bild. Jojjomen.
Lite stilleben och konstnärsmålningar hit och dit fyllde upp de två timmar vi hade kvar av skoldagen.

Och nu sitter man här igen. Som vanligt.
När man egentligen borde göra något helt annat (plugg till MaE-slutprov i detta fall).
Äh, som dom brukar säga så ska man ju prioritera.
Och jag prioriterar det jag tycker är kul som gör att jag blir glad. Livet blir så mycket lättare då.

Nej nu ska jag fara till det lilla blå huset uppe på IP. Det är nämligen snart dags för fotbollens comeback.

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0