gårdagens dag


Sacomässa.

Det var det igår ja. I Stockholm faktiskt. Sveriges vackraste stad. En liten trevlig utflykt faktiskt om jag får säga det själv. Det är ju inte direkt varje dag man åker någonstans tillsammans med klassen om man säger så.

Sammanfattningsvis så var mässan ganska okej ändå. Även om jag mest hade sikte på allt gratis godis/ pennor som fanns överallt istället för att dra uppmärksamheten mot min möjliga framtid som lärare. Men nej, så smart var inte sofian.

En gravid Elin Ek fick man i alla fall se, flera små kompisar i vimlet och även en liten liten personlig föreläsning om vad en .. fan nu kommer jag inte ens ihåg vad det hette. (amandaa, lite hjälp? :) ) aja, vad den gör i alla fall.

Mm, så med ungefär två fulla påsar och tre väskor kom man hem, ganska överlycklig.

Sen måste jag bara få tala om att idag är den allra första dagen i mitt liv som jag ENDAST har en enda lektion. Så jag börjar alltså tio i ett och slutar två. Om det är posivtivt eller inte det får ni avgöra själva.

Nej nu ska jag gå leta reda på tandborsten. Jag luktar bajs i mun.


PUSS! (fast efter jag har borstat tänderna..)


Kommentarer
Postat av: Simon

Ja, tandborsten är en fördel om man ska pussa någon ;)

Det var en sång som var ganska lång kom från kingkång.

2008-11-21 @ 15:48:30
URL: http://tehsked.blogg.se/
Postat av: sofia

ooja ;)

å sen självklart ett rim på det x) HAHA :P

2008-11-21 @ 22:25:42
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0