nada.

Jahapp.
Då var ännu en grafisk kommunikation-lektion avklarad.
Hur mycket gjorde sofia idag på sin grafiska kommunikation-lektion?
Precis lika mycket som hon gjorde förra gången.
Nada.

Fan att lovet ska vara slut.
Jag vill inte börja skolan igen.
Fast nu är den redan påbörjad.
Då kan man lika gärna gå klart den känns det som.
Så man har det gjort.
Efter det ska man ju ändå vara upptagen med att vara duktig och skaffa lägenhet och ha massvis med pengar från sitt härliga lilla extrajobb som man bara älskar och ha en liten hund som man vill gå ut med varje dag och plugga på universitetet, eftersom jag vet precis vad jag vill bli.
Äh, man kan ju alltid drömma.
 
Förresten, khaled, ja,du får kommentera.

:p

Kommentarer
Postat av: mrs. umeå

vet du en sak vännen min...?? jag bara ÄLSKAR din blogg

2008-11-03 @ 11:11:57
Postat av: fien.

hihi, ååh ^^ vet du en sak? jag älskar att få höra såna kommentarer! :D <3

2008-11-03 @ 18:12:48
URL: http://sportisen.blogg.se/
Postat av: mrs.umeå

<3 en kul sak.. såg en hund som heter OBOY. tänkte att den kunde vara nåt för dej... du som älskar oboy ;P hehe..

2008-11-04 @ 14:46:48
Postat av: fien.

jag säger bara en sak, den personen som döpte den hunden var ett geni. ^^

2008-11-04 @ 16:46:01
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0