shoulderpain in the ass


Jag förstår inte
varför jag hela tiden ska ljuga för mig själv och envisas med att tro att jag är duktig och att jag kan klara av mer än vad jag egentligen kan.

Som läxorna, för att ta ett patetiskt exempel.
Idag, innan man gick hem för dagen så är det självklart att man står och funderar en stund på nästa veckas läxor och kommer på att:
"jag kommer antagligen ha jättemycket tid över i helgen till att göra den där läsläxan som är till nästa onsdag och den till torsdag. När jag ändå är så duktig och är i pluggartagen så kan jag ju lika gärna ta med mig fysiken och matten och passa på att räkna lite också. Jag menar, någonting lär jag ju hinna med."
Gud vad jag är bra på att ljuga för mig själv.
Det sorgliga är ju att jag verkligen går på det VARJE gång.
Så nu får man istället straffas med axelont på vägen hem, perfekt.
HELT i onödan.

Jaja, vad ska man säga.

KORV är ett ganska passande ord.

:P

Kommentarer
Postat av: mrs. umeå

där e vi lika. men nu ska jag verkligen plugga... annars blir det UNDERKÄNT med stora bokstäver

2008-11-09 @ 15:35:36
Postat av: Alina

Hoppas du haft en fin dag! :)

2008-11-09 @ 15:41:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: fien.

>>mrs.umeå: haha, japp de måste ja me :P



>>Alina: Hihi ^^ desamma! :D

2008-11-09 @ 18:46:27
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0