huvudvärk, du skall döden dö.




Med en hel del huvudvärk som tog upp ungefär 738,67% av hjärnan tog man sig upp ur sängen i morse och krälade sig med nöd och näppe in till toaletten.

På med ett varmt varmt bad fort som attan. Ner till kök, gör två ostmackor, ett glas oboy, ta ett äpple, uppför trappan, ner i badet. Ät frukost i badet. Märkte efter några klunkar hur det började flyta upp mjöklklumpar i oboyglaset. Fan, mjölken är gammal.

Jobba, jobba, tjäna pengar, jobba. Åka hem med moppen i munisgradig kyla. Det dummaste jag någonsin gjort antagligen. För när jag kom innanför dörren tog det ungefär exakt 48 minuter tills jag fick tillbaka min känsel i låren igen. Ingen direkt skön känsla, nej det kan jag inte påstå att jag har några som helst argument för.

I alla fall, så hamnade man här, precis exakt som vanligt, när man egentligen behöver sitta och råplugga till sitt fruktansvärt fula matte E-prov som smyger sig på en närmare och närmare ju mer tiden går. 

Ja nej, det är nog dags att ta och röra böckerna för en gångs skull. För när det gäller skolarbete så kan jag bara säga att det är något som jag definitivt har misslyckat med totalt det här lovet.


PLUGG!



Kommentarer
Postat av: mrs. umeå

borde ochså ha pluggat mer än vad jag gjort detta lov. men så har vi ju vart bortresta ochså... och så har jag pratat en hel del i telefon.. konstigt nog en hel del med dej =) men man vet ju vad man gör på måndag eftermiddag/kväll och natt iaf, dvs. PLUGGAR

2008-11-02 @ 00:43:59
Postat av: sofia

HAHA, jajaaa, skyll på mig du, det är enklast så. i så fall skyller jag på dig också. haha ^^

2008-11-02 @ 15:37:00
URL: http://sportisen.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHA, jajaaa, skyll på mig du, de e enklast så..haha, i så fall skyller jag på dej också. haha ^^

2008-11-02 @ 15:37:55
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0