spegel spegel på väggen där

Mirrors.

Den var riktigt bra ändå, filmen vi såg igår. Även om det inte var så populärt och särskilt vackert att se en kille skära av sig halsen väldigt långsamt i början av filmen så att luftstrupen stack ut. Nej.
Men som sagt, även fast den hade ett riktigt pissigt slut, och förutom att man undvek spegelbilder i vattenpölarna hela vägen hem, så var det ändå en sevärd film.

Tack Russel för rekommendationen. Vem vet vad jag och malva hade gått och sett för film annars.

^^

Kommentarer
Postat av: diana

DEN VAR BAJS LÄSKIG!!! jag vågade inte titta i en spegel typ 100 år efter jag såg den åå.

2008-10-29 @ 16:42:40
URL: http://bunny.devote.se
Postat av: mrs. umeå

usch.. blir så rädd frö läskiga filmer.. var väl du och jag som såg nån skräckis på bio då jag fick typ panic. haha

2008-10-30 @ 08:28:56
Postat av: sofia

HAHA, jodå den var lite lite creapy.. ^^ men de e ju precis de som är de kuliga ;D hihi, aa joo visst var vi det ;) haha, askul ^^

2008-10-30 @ 18:42:29
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0