thepenisinhermouth


Imorgon är det alltså fredag. Trevligt. Ett steg närmare lördag. Ett steg närmare kulturnatten. Ett steg närmare döden.
Det beror lite på hur man tänker. 

Det fick mig att tänka på det där sms:et jag fick här om dan:
"Livet beror helt och hållet på hur du läser:
            thepenisinhermouth
hur läste du? läste du: the pen is in her mouth, eller kom du på andra tankar? "

Ja, inte vet jag om det stämmer. Jag vet bara att jag inte läste om någon penna som var i någons mun inte.

:*

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahahahaha! så sant^^

2008-09-26 @ 22:39:44
Postat av: P

hahahhahahahhahah.. den jag skicka till dej.. ett gott skratt förlänger livet... och sofia.. både du och jag tänkte dne snuksiga versinonen.. erkänn??? ;)

2008-10-23 @ 21:31:13
Postat av: sofia

hahahahahahaa,so true petra, so true.. hahahaha

2008-10-23 @ 21:37:55
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0