nitlotten tog tag i mig



Jodå visst blev det kenny på bioduken ikväll alltid. Med Madde som mitt trevliga sällskap så delade vi den fina biostunden med en hel del skrattande. Otroligt bra gjord film med tanke på att uppföljaren till succéer brukar bli mest b-sörja, speciellt när det gäller svenska filmer. Men Johan Rheborg kom tillbaka och gjorde sin roll till och med bättre än första gången man fick se honom på lördagkvällarna med sina koögon.
Ett stort plus var även att både Johan Glans och Björn Gustavsson dök upp då och då och gjorde sina roller precis så klockrent som de skulle.

I övrigt så är det ju faktiskt första april just nu. Hittills har jag åkt på nitlotten genom att min kompis lurade i mig att han kommer behöva flytta pga en form av vräkning. Dock har jag lyckats lura i två personer en graviditet. Lite kul sådär. Nu gäller det bara att se upp under dagen efter fler nitlotter.

Juste, idag så är det ju även dagen då väldigt många filmälskare blir missnöjda. Eller ja, kanske inte missnöjda, snarare många filmälskare som laddar ner specialprogram för nedladdning istället. Lagar hit och dit som genomförs. Och, sist men inte minst är det ju faktiskt bara 28 dagar kvar till den nittonde dagen. Mjodå.


Fan nu börjar klockan bli sådär äckligt mycket igen, att ångesten för att man måste sova men inte kan, bara växer och blir alldeles för stor för att man överhuvudtaget ska få någon sömn i natt. Jaja, det hjälper ju inte att jag sitter här och klagar i alla fall, det är ett som är säkert.




Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0