betnér ägde ukk



Onsdag then.


Idag var det betnér som stod för dagens höjdpunkt. En sjukt bra komiker som verkligen är iskall och hur cool som helst. Han tar upp ämnen som verkligen slår igenom hos alla med argument som får vem som helst att hålla med honom. Och ilskan sen... Underbart säger jag bara. Underbart.

Igår var det bio och kinabuffé som var dagens höjdpunkt. 2012 som då sågs, var en riktigt bra film när man inte hade några som helst förväntningar på den. Riktigt snygga effekter som gjorde att man spände sig då och då inne i den mörka biosalongen. Så för er ocoola, se den.

Imorn torsdag är det ännu ett litet seminarium som väntar. Är självklart helt och hållet förberedd inför detta. Kommer gå hur bra som helst antagligen. Läraren älskar mig också. Nästan jobbigt att gå dit och veta att man kommer äga ut precis allt och alla. För det kommer jag ju definitivt göra. Efter jag läst de båda böckerna vi har till imorn bara. Men jag älskar att läsa kurslitteratur så det är ingen fara. Det finns faktiskt inget bättre.



GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0