budgetuppdatering



Ack o ve.

Det är redan den första december och sofia har gjort av med, låt oss säga skadligt mycket pengar.
Månadens hjälte kommer alltså bli lönen.
Fast vid närmare eftertanke så har mina inköp mest varit allmänna förnödigheter. Faktiskt.
En liten kjol där, några väskor här, little italy, lite monki ibland, subway då och då och ett och annat hm-besök med mera. Men det är ju sådant som hör studiebidraget till.
Eller?

Månadens fail är iallafall att jag inte köpt en endaste liten sketen julklapp hittills. Jag brukar vanligtvis vara klar med alla i november. Så nu är det nog dags att ge sig en smäll på shoppingfingrarna om det ska bli någon riktigt vacker och julklappsfylld jul i år.


(Jag ska bara handla lite extremt viktiga saker imorn, men efter det är det hårdhandskarna på. Jag lovar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0