mår illa





Jag hade nästan glömt bort hur mysigt det är att baka. Speciellt när man är många. Idag så blev jag i alla fall påmind om det.

Mina små söta vänner kom hem till mig och ville skapa fina bakverk. Det som skapades var pepparkakor, ischoklad och brända mandlar. Så nu mår jag sjukt illa och vill aldrig mer se så mycket som en kokosflinga i min närhet. Usch.


Lite bevis på bakningen:





Fullt fart i köket




Malva och Sandra



Brända mandlar är aldrig fel


Bakningsteamet

Ischokladen var dödligt god




Man får faktiskt lite julkänsla av sånt här. Riktigt mysigt.
Och för att förstöra denna mysiga julkänsla totalt så ska jag nu hjälpa mamma och städa toaletterna. "Du är ju så bra på det eftersom du brukar göra det hos Daniel och allt."
Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0