pepp inför mika-lek





Idag började min vfu. Som vanligt har jag den i Enköping, sveriges närmaste stad.
Och nej jag ska inte klaga på mina alldeles för tidiga mornar och äckliga bussar som aldrig står vid busshållplatsen när de ska det. Nej o nej. Jag hade faktiskt tänkt att säga att det är ganska kul att få gå ut på praktik igen. Att se något annat istället för bilderna i all jädra kurslitteratur kan inte bli annat än positivt faktiskt.

Det var alltså det om skolan.
När det gäller innebandyn så har vi en "lagaktivitet" imorgon. Vi vet inte vad den består av, det enda vi vet är att hundra kronor ska tas med och även en servett, en bläckpenna och en klädnypa.
...


Förresten så kan även nämnas att min helg var väldigt fin. I fredags var det dags för 5 minuters fritt pratande i klassen, HELT utan stödord. Läskigt, men nice när man väl hade ägt rummet.
Ner på stan och käka jalla med lisa, dricka te med gabbs, amanda och malva på norrlands och chilla. Hem till lisa och vidare till hugestammen för att ha en trevlig glöggkväll med trevligt folk. Besök på ög på kvällen.
Matchen på lördagen spelades mot Arlanda. Vinst. Hem och duscha, vidare mot stan. Träffa mysigt folk och chilla på norrlands med en öl eller två.
Gårdagen, som då var pojkvännens födelsedag firades med frukost på sängen, städning av rum, presenter hit och dit och laga en middag. Mysigt.


Mmmm. Nu vet man lite mer om mitt sjukt intressanta liv. Inte dåligt inte dåligt. Nu ska jag peppa inför lite mika-lekande.





Over and out.



Kommentarer
Postat av: Huge

Sverige stavas med kapitalt S.

2009-12-08 @ 23:05:59
URL: http://uppsalahybris.blogspot.com
Postat av: Jobbigfjortis

Sen när är versal detsamma som kapital

2009-12-09 @ 01:09:36
Postat av: Sofia

Suck. Till er båda.

2009-12-09 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0