shopping på HM




Ännu en fin liten decemberdag har gått. Det kom till och med snö idag. Kan ju inte bli mycket bättre.


Starten gick av stapeln på självaste ILU, där redovisningar av veckans vfu gjordes. Åkte ner på stan med minifamiljen för att få sig en matbit på norrlands. Trevligt.
Efter ungefär tre timmars sittande var det dags att gå. Otroligt dum som jag var, efter att vi tagit farväl av flickorna, bad jag Hannes och Huge (uppsmummelmummel...blogspot.com) att vara mina rådgivare inför köpandet av present till min soon to be-artonåriga broder.

HM var målet. Något som inte är alldeles för dyrt, men som samtidigt är snyggt och väldigt andreas stil. Det var tanken. Jag hittade en fin, svart tröja med ränder ganska snabbt. Rätt så säker på att det är andreas stil.
-"Nää, den där skulle han inte vilja ha, ta den grå istället."
-"Ta något rött."

...


Dagens lärdom: Man ska aldrig be killar om hjälp när man ska köpa presenter till andra killar. Kan inte bli annat än fail.


Kommentarer
Postat av: berra!!!!!

haha ja du! det finns inge bättre än att fråga killar jao! Går du med mig kommer du fatta varför :D

2009-12-17 @ 00:30:04
Postat av: sofia

haha okej då, får väl ge dig en chans någon gång då antar jag. ;D

2009-12-17 @ 02:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0