BU.


Fredagkvällen blev en riktig fempoängare den här helgen.
Med start av en ganska lugn och skön träning i lilla alliansen så bar det av vidare mot centrum där man mötte upp en viss rödluva vid namnet Amanda.
Hon var pepp, jag var taggad.
Precis inget kunde gå fel.
Vi tog våra ID:n, visade upp för macho-vakten och tog våra steg in på det alldeles otroliga people.

Ganska mycket folk redan vid hh.
Mjodå.
Det skulle bli en folkfylld kväll.

Trängsel och viftande av hundralappar framme vid bardisken med den stackars nybörjare till bartender som förrvirrat missar skvättar i glas och irrar fram och tillbaka med pengar och växel hit och dit.
Tillslut vann vi till oss fyra cider i närkamperna.
1-0 till mig och Amanda.

Senare, efter en ganska lång och otålig väntan så kom äntligen våra partypinglor till partners, Gabbi å Madde.
Det blev dans på dans, shake efter shake och en och en hel liten del porrdans.
Jodå.

Allt eftersom kvällen gick, blev det många trevliga fyrisbemötanden (GO FYRIIIS), en hel del komplimanger angående en viss peruk, shots i mängder, darin och seven nation army diggande.
Ja, en fulländad kväll helt enkelt.

:)


Så efter en riktig chill-lördag med många skräckisar inblandat så tänkte jag fortsätta precis där jag slutade, 
med filmen ils.

^^



PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0