helvetesvecka med stort H.


då var det väl dags för att snacka lite skit igen.


Just nu sitter jag med Molotov Jive i öronen, äter belgisk choklad och dricker ekologisk mjölk och funderar mest på varför det är en mystisk fläck på min tröja.
Ja, det är sant, mamma och pappa har fått för sig att börja köpa ekologisk mjölk.
Asså va.
Jag förstod ingenting när jag öppnade kylskåpet imorse och tänkte ta ut min goda vanliga mjölk som var planerad att få lite brunt oboypulver mosat i sig.
Men icke, där stod den ekologiska mjölken och bara stirrade på mig.
Det var som att kon på paketet hånflinade mot mig.
Jag ville bara äta min frukost.
Och vad får man för det.
ÅH.

Apropå min helvetesvecka i övrigt då.
Ja,jag syftar väl allra mest på skolan och dess onda förbannelser som kallas:
Uppsatser, redovisningar, biologilabbrapporter och ig-prövningar.
Ja, där har vi min död i tur och ordning.
Eller nej, inte om det går bra på ig-prövningen, men annars.

En sak som gör att min helvetesvecka inte helt har ramlat ner i helvetes käftar, utan sitter och dinglar på en tråd, är den tråden som heter Spotify.
Det fann mig och jag fann den.
Och vi blev kära.


I övrigt så skulle jag bara vilja nämna att två biobesök, en fotbollscup, ett gottsundabesök, en utgång, ca 3 burgerking och 2 Max- beök, en innebandymatch och en guitarhero-turnering är ganska intensiva, men otroligt roliga saker att uppleva på en enda helg.



Slutsats:

-Mamma och pappa har fått för sig att rädda jorden och ta död på sin dotter.
-Jag kommer antagligen dö i slutet av den här veckan av kolväten.
-Jag ska gifta mig med en kille som heter Spotify.
-Jag hade en fullspäckad helg i helgen.
-Jag måste fortfarande gå och klippa mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0