måndagsbarn.







ja inte vet jag,
men jag är då fan inget


måndagsbarn.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jo du e visst nånting. du e en av mina bästa bästa bästa kompisar. glöm inte vad jag sa till dej häromdagen i telefon.. att jag vill ha dej bredvid mej vid ett mycket speciellt tillfälle. massa kramar

2009-01-26 @ 21:57:47
Postat av: mrs. umeå

obs!!! det var jag som skrev förra inlägget.. tror jag glömde skriva att det var från mej/P

2009-01-26 @ 21:58:37
Postat av: sofiaan

du är en så himla fin person petra. jag tror inte du förstår hur bra du egentligen är. det finns så få som du. och det är synd. för världen hade blivit så mycket bättre och framför allt så mycket roligare då :D:D

tack bästaste vän för att du finns! <3

2009-01-26 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0