MEN KOM DÅ tussilago.



Nej.



Nu vill jag fanimej ha vår.
Det är lite synd att vädret är typ det enda som vi inte kan påverka och göra något åt här i världen.
Annars hade jag gått fram till moderaterna med sina blåa slipsar och gallskrikit åt dom att fixa fram våren, ögona böj.
Annars jävlar.
...

Tänk, att bara få gå i vanliga tygskor och slippa all denna jätteonödiga slask som bara forsar in så fort man sätter ner foten utanför dörren när man ska till bussen.
Så där ja.
Då var man dyngsur och får gå runt i de här skorna hela dan i skolan.
Score.
Ehm nej.

Åååh.
Solen då.
Den typ mest underbara, och faktiskt viktigaste beståndsdel i vår lilla lilla värld.
Den är ju så underbar.
Den gör verkligen sitt arbete när det inte finns några fula gråa moln som är i vägen för den.
Den bara....är där och värmer.

Mm.
Vår vår vår.
Ja, då blir man ju ett år äldre till och med.
Även fast 18 är en ganska fin ålder som jag egentligen inte hunnit njuta färdigt av...
Hm.

Aja, jag vill ha vår i alla fall.



NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0