äckliga chokladbit, smält ihjäl då!


Jag mår illa.
Fast det beror nog på den här äckliga chokladen som håller på att smälta i min hand.


Jag hatar att jag inte kan lita på mig själv.
Rätt som det är så har jag tankarna där jag inte alls vill att dom ska vara.
Dom bara springer iväg hela tiden.
Tänk om dom bara kunde sitta på sina platser och sitta still.

Då.
Då kanske man skulle kunna börja tänka på annat.
Börja om från början helt enkelt.

Funderar på att klippa mig förresten.
Det börjar faktiskt bli lite väl långt nu.
Fast jag vet inte, jag tycker om mitt hår ibland på något konstigt sätt.
Fast bara ibland, vääldigt sällan.

Nej, nu ska jag sluta snacka skit och fortsätta med ... eeeh....juste pluggningen!
:P

..
Jag hatar verkligen att plugga.


Puss på er sockertoppar! <3

Kommentarer
Postat av: mrs. umeå

STÅ UT!!! det e bara en termin kvar...

2009-01-06 @ 22:20:16
Postat av: sofian

mmm..ska göra mitt bästa ..:P

2009-01-06 @ 22:45:29
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0