en givande helg


Mm.

Man kanske skulle ta och sammanfatta min fredag, min lördag och min oavslutade söndag iomed att jag inte hunnit skriva något.

Och apropå första skoldagen, dvs torsdagen så var den lite jobbig till en början men avslutades på ett fint sätt hos Tove, med tacos, promenader, gitarrspelande, värdefulla samtal, te-drickande och en sleepover.
=)

Ja, och sen fredag, var det upp och hoppa vid halv åtta.
Vidare till skolan, med inställningen: FAN, vilket inte gjorde skoldagen särskilt mycket lättare.
Men efter att ha klarat av ca två och en halv timmes skitengelska och typ en och en halv timmes fysikbajs, så blev det lite petande i matan i den spyan som skulle föreställa fiskgratäng.
Efter det hemgång.

Hemma var det musik, lite mellanmål, lite dator som gällde.
Vidare till efterlängtad träning som avklarades med något tunga ben.
Dusch, buss, vidare till stenhagen.
Mycket trevlig kväll med många fina människor, en hel del singstar, armbrytning inklusive blåmärken, brottningsmatcher, jontes hemligheter, tangodans och medaljer.

Efter en övernattning var det att åka vidare på match dagen efter, alltså lördag, spöa stenhagen med 5-1, komma tillbaka.
Duscha, spela singstar, äta pizza, titta på resident evil-spelande, lyssna på musik, ta bussen hem.
Äta macka, prata i telefon, somna med en halväten banan i munnen.

Vakna idag, söndag, med en halvmöglig banan i munnen.
Gå direkt till toan för att spy/hosta ut den äckliga bruna gäggan.
Borsta tänder, titta på klockan, halv tre.
Få dåligt samvete, sätta sig direkt med pluggeriet efter en fläskkotlett med bea, potatisgratäng, sallad + paj till efterrätt.



Mjo, det var väl min helg i stort sett.
En jobbig men samtidigt otroligt givande helg, som nu har gjort att jag nu vet exakt vart jag står och kan äntligen fortsätta leva mitt liv utan jobbiga perioder.


Jag vill bara säga tack för det.

:)

Kommentarer
Postat av: mrs. umeå

hej.. tänkte att det var dags för mej att kommentera lite igen.. var ju ett tag sen sist. du verkar ha haft en händelserik helg.. dock e jag orolig för att du stressar för mycket.

jag e rädd om dej gumman. kramar i tonvis

2009-01-12 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0