den andra fredagen den trettonde.


Hm.
Det är alltså andra fredagen den trettonde det här året.
Otroligt nog så kan jag inte påstå att jag åkt på så mycket otur.
De enda tecknen under otursdagen jag kommer på skulle i så fall vara:

-att jag sov hur dåligt som helst.
-att vi bara hade det äckliga vaniljteét kvar
-att jag kom på att det kan vara ungefär ett år kvar av mitt äckliga abbonemang
-att jag måste fixa min virusfyllda dator inom ett visst antal dagar annars är jag så gott som död
-att mitt hår bara blir mer slitet för var dag som jag inte går till frisören
-att jag inte har något att ha på mig imorgon

Tycker ändå att det var ett ganska bra betyg för att vara jag liksom.
Jag har en förmåga att vara ganska klantig när tillfälle bjuds.


Nu är jag hungrig.
Dags för sofia att invadera köket.
Jag varnar er, ta betäckning för fan.


:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0