just nu











allt YEEY just nu:


extratuggummin som raderar den hemska morgon-andedräkten som (närapå) dödar

tygskorna som skapar vårkänslan

lepsyl som kan döda hemska munsår som invaderar när de inte ska

de underbara vännerna som alltid finns där för en

söta väskor som piffar upp och skapar glädje bland väskälskare

att vi fått studentmössorna, beviset på att vi verkligen kommer ta studenten (!!!) i år

mitt schema som för stunden är det mest vackraste ark jag någonsin skådat





allt FUCK just nu:


viruset som vägrar att göra slut med min dator

fattigdomen som blir tjockare och tjockare och snart mosar mig totalt

idioter som bara gör sjuka saker för att göra andra ledsna

mensen som spökar och gör att man får jätteont i ryggen och ser ut som en blandning av en stel pinne och E.T.

håret som beter sig som en trotsig tonåring

nagellacket som går bort efter ungefär 2 minuter och 53 sekunder

garderoben som bara står och väntar på att få äta upp färgglada våriga kläder innehåller för tillfället bara äckelkläder

rummet ser ut som en miniatyr av staden nagasaki efter USA:s nedsläppande av atombomben

att jag fortfarande inte har riktigt full känsel i min vänstra stortå efter jag gått en promenad i bara strumpbyxor i ungefär en timmes tid i fredags





......


Kommentarer
Postat av: emofag

Jag känner mig lite träffad på fuck-listan :(



Jag måste också tillägga att sista punkten på YEEY-listan är lite.. hmm svenska 2?

2009-03-03 @ 19:25:33
URL: http://emofag.blogg.se/
Postat av: sofia

jaså? :( varför?

vaa nee det tycker jag inte. din mamma är sv 2. :(

2009-03-04 @ 13:32:52
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0