do not lose the glöd



Damn vilken värdelös skoldag. Såhär i slutet av trean, då alla scheman blir glesare och lärare får mindre fantasi vad vi ska göra på lektionerna så failar skoldagarna ganska ofta nu för tiden. Vi har ju knappt läxor liksom. Så det är väldigt lätt att hamna i det där "slöhetsbeteendet", där man klagar minsta lilla när man inte får sin sovmorgon på 4 timmar som man brukar få, eller om en lärare lägger provet så att man får två stycken på en vecka. Två liksom. Det funkar ju bara inte.

Nej så det gäller att skärpa sig nu när man har både biologiprov och fysikprov inom den närmaste veckan. (FYFAN vad dåligt det känns inför dem för övrigt.) Jag menar man kan ju inte bara tappa glöden nu i slutet bara för man gått tre hela jävla år i gymnasiet. Nej, nu gäller det att hålla hela vägen och i alla fall jogga stolt in i mål.
 

Apropå absolut ingenting, åh vad värt det var med innebandyträningen igår! Det var hur kul som helst att äntligen få vara på planen och bara springa benen av sig och fjolla runt med bollen. Jag fick till och med en sådan kick att jag funderar på om jag kanske ska ut och springa några kilometer någon gång den här veckan. Bara för att liksom. 

Men eftersom att springa, (speciellt ensam) är bland det absolut tråkigaste som finns i hela världen enligt mig så det ska bli otroligt spännande och se om sofia är en lydig flicka och gör som hon säger.





Nejmen usch vad jag mår illa nu. Jävla toblerone.

:'(





Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kan springa med dig!





Haha nää.

2009-03-24 @ 18:42:54
Postat av: Frida

:O Toblerone som är så gott!! sånt får man icke nedvärdera



:o)

2009-03-24 @ 21:28:03
URL: http://fralli.blogg.se/
Postat av: sofia

amanda >> HAHA, försök inte kvinna. jag kommer tvångsmata dig med plommonpuré i resten av ditt liiiiiiiv om du inte springer med meeeeeeeej.... MOAHAHAAAAA!



frida >> nej, jag håller med dig fullständigt, tobleronen ligger väldigt högt upp på "de godaste sakerna i världen"-listan. men igår...blev det helt enkelt för mycket..:/ hehe :)

2009-03-25 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0